Parfumerijoje, kaip ir visur, egzistuoja savo produkcijos klasės:
- Masinės gamybos (Avon,Yves Rocher, The Body Shop ir t. t.).
- Liukso klasės (Chanel, Christian Dior, Giorgio Armani ir t. t.).
- Nišiniai (Montale, Amouage, Malle, Jo Malone ir kt.).
Parfumerija dažnai skirstoma pagal prieinamumą:
- Liukso klasės (daugiau nei 250 pardavimo taškų pasaulyje).
- Nišiniai (nuo 51 iki 250 taškų).
- Butikas (mažiau nei 50 pardavimo taškų).
Pati įdomiausia klasifikacija yra padiktuota šiandienos galimybių ir situacijų:
- Feikai ir kiti velniai (įvairi parfumerija ir skersgatvių ir turgaus taškų).
- Masinės gamybos (tai, ką galima įsigyti prekybos tinkluose).
- Liukso klasės (pati plačiausia kategorija).
- Premium – liukso klasės (butikų linijos Les Exclusifs by Chanel, Hermessence by Hermes, La Collection Particuliere by Dior ir t. t.).
- Senieji parfumerijos namai (Caron, Creed, Le Jardin Retrouvé ir kt).
- Vintažiniai aromatai (paprastai tie, kurie vyresni nei 20 metų).
- Nišiniai (selektyvioji parfumerija).
- Natūrali parfumerija.
- Sunkiai pasiekiama egzotika (Shiseido vidinei rinkai, arabiška parfumerija ir kt.).
Informacijos šaltinis: parfumaniya.com.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą