Egzistuoja aštuoni labiausiai paplitę parfumerijos mitai. Taigi toliau – apie kiekvieną iš jų.
Pirmas mitas. Parfumerijos galiojimo laikas – trumpas
Daugelis žmonių, kurie parfumerija domisi paviršutiniškai, tvirtai įsitikinę, kad parfumerija ilgai nesaugoma ir jau po metų ji suges arba nustos kvepėti. Tokios klaidingos sampratos priežastis yra tai, kad gamintojai nurodo aromatų saugojimo terminus iki 3 metų, bet tai visiškai nereiškia, kad po 36 mėnesių parfumerijos brangenybė pradės putoti ir smirdėti. Suprantama, kad parfumerijos namams naudinga sėti paniką – naudokitės aktyviau, pirkite dažniau.
Kad parfumas jus džiugintų ne vieną dešimtmetį, juos tiesiog reikia teisingai saugoti – dėžutėje, tamsioje sausoje vietoje, kambario temperatūroje. Tarp kitko, visame pasaulyje yra didelė vintažinės parfumerijos, kurią perka ne tik kolekcininkai, bet ir tiesiog jos naudotojai, paklausa.
Antras mitas. Jeigu jūs nejaučiate nuo savęs sklindančio aromato, tai jis – jūsų
Tie, kas jus tikina, kad reikia pirkti būtent tokius kvepalus – meluoja be sąžinės. Prisiminkite, jeigu jūs nejaučiate nuo savęs sklindančio aromato, pas jus greičiausiai yra sloga, problemos su uosle ar kitos bėdos. To priežastimi gali būti netgi tai, kad jūs jau tiesiog pripratote prie mylimo kvapo ir dėl to jo ant savęs nejaučiate. Prisiminkite, parfumerija reikia mėgautis, o dėl to, kad ja mėgautis, būtina jausti, kaip jūs tuo momentu "vilkite".
Trečias mitas. Amžiaus cenzas
Bet kuris parfumerijos pardavėjas dažnai girdi tokias frazes, kaip "štas aromatas per daug suaugęs" arba "padėkite pasirinkti kažką šviežesnio, lengvo – jaunai mergaitei". Bet koks aromatas, ar jis būtų lengvas, ar intensyvus, pirmiausiai orientuotas į charakterį, gyvenimo būdą pasaulio pojūtį. Kai kurie žmonės, pavyzdžiui, savo perteklinį įgimtą rimtumą kompensuoja šviečiais vaisiniais aromatais. Išvada paprasta – nustoti klausyti draugių ir klausyti savęs, mylimos.Ketvirtas mitas. Kuo atsparesni kvepalai – tuo jie geresni
Daugelis žmonių rašo lygybės ženklą tarp aromato atsparumo ir kokybės. Bet juk atsparumas priklauso nuo koncentracijos, oro drėgmės, odos chemijos, fizinio aktyvumo ir dar daug kitų faktorių. Jeigu aromatas neatsparus, po kažkiek laiko jį tiesiog reikia atnaujinti. Žmonėms, kurie pripratę "apsivilkti" aromatu dienos bėgyje, perteklinis atsparumas – tai minusas.Penktas mitas. Turi likti tik vienas
Labai populiari nuomonė, kad tikroji ledi, kaip Merlin Monro, naudoja tik vieną aromatą. Matyt, šitas mitas mus pasiekė iš praeito amžiaus, kai parfumerija, kaip ir daugelis kitų dalykų, buvo retenybė. Ją pirko labai nedaugelis ir naudojo ant odos tik per dideles šventes. Šiaip tai naudoti visada tik vieną aromatą – nuobodu!Šeštas mitas. Parfumerija – ne vyrų reikalas
Tai toks paplitęs stereotipas, kaip vyriškos kojinės po lova, pilnas šaldytuvas koldūnų pas viengungį ar hipnotizuojantis futbolo poveikis vyrams. Yra didelė gausa vyriškų ir uniseks aromatų, kurie nebūtinai turi būti tik po vieną.Septintas mitas. Kvepalai į patalus
Žinoma visi prisimenate, kaip į klausimą "ką jūs vilkite naktį?" Merlin Monro atsakė "keletą lašų "Chanel Nr. 5"". Sekančią dieną Koko butikuose stovėjo eilės ir buvo parduota keletas milijonų to paties "Nr. 5". Ar verta taip daryti – spręsti jums, bet prisiminkite, kad vyrui nėra nieko geriau už švaraus moters kūno kvapą. Jeigu jūs iš savo vyro nenorite padaryti Pavlovo šuns, laukdamos pastovios tam tikros jo kūno dalies reakcijos į jūsų aromatą, tuomet nustokite kvepalus laikyti gundymo įrankiu.Aštuntas mitas. Vasarą - lengvi, žiemą - sunkūs
Jeigu būtų tiktai taip, tada patys turtingiausi, intensyviausi, tiršti iš kojų verčiantys aromatai, "smirdukai" nebūtų kuriami pačiose karščiausiose Rytų šalyse. Prie jų klimato, arabai "velkasi" ūdą, vanilę, prieskonius, medieną, ambrą ir muskusą. Tiesiog įsiklausykite į save, į savo nuotaiką, ekperimentuokite ir rasite tą aromatą, kurį jums norėsis "vilkėti" vienu ar kitu momentu. Nebijoti mirti nuo uždusimo – oda turi nuostabią temperatūros reguliavimo galimybę, kurios pagalba gali atsikratyti visko, netgi kvapų.
Informacijos šaltinis: parfumaniya.com.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą